ישנן הגדרות שונות להצלחה ודרכים רבות למדוד אותה. חלק מהמדדים הם מדדים אובייקטיביים שהוגדרו על ידי חברה מסויימת, כללים מסויימים וחלק מהמדדים הינם מדדים סבייקטיבים שכל אדם מציב לעצמו ביחס למטרות שהוא מציב לעצמו.

הילדים שמגיעים למועדוניות חווים לעיתים פער בין הציפיות של הסביבה לבין היכולות שלהם, דבר שמעצים את הקושי שלהם למדוד הצלחות ולהגדירן ביחס לעצמם, מגדיל את התסכולים שלהם והאכזבה שלהם מעצמם ומגדיל את הקושי שלהם להתמודד עם כשלונות. בעמוד זה תוכלו למצוא פעילויות המנסות לצמצם פער זה, , המכוונות את הילדים לראות את הצלחותיהם בתחומים שונים ופעילויות המקנות להם כלים להתמודדות בטוחה יותר ויעילה יותר עם כשלונות

 

ההצלחה היא שלי : פעילות של משימות היתוליות שמטרתה לעזור לילדים להבין שהגדרת ההצלחה תלויה במטרות שכל אחד מציב לעצמו ובהתאם ליכולותיו

 

להצליח ביומיום: הילדים יכינו משחק רביעיות שבעזרתו יוכלו לראות הצלחות קטנות שיש להם ביומיום בתחומי חיים שונים

 

ללמוד לא להצליח: פעילות החושפת את הילדים לסיפורו של הממציא תומס אדיסון שנכשל פעמים רבות עד שהמציא את המצאותיו ובעזרת סיפור זה יבחנו את דרכי ההתמודדות שלהם עם כשלונות וייחשפו לדרכים נוספות

 

שעשועון מצליח: פעילות המבוססת על פורמטים של שעשועוני טלויזיה שונים שמטרתה לעזור לילדים לחשוב מהם תחומי החיים שבהם הם מרגישים שהם מצליחים יותר