כאן תמצאו מגוון פעילויות העוסקות בנושא רגשות. השיח הרגשי הוא שיח מורכב למרבית מהילדים איתם אנו עובדים במועדוניות.מגוון הרגשות המוכר להם הוא דל, היכולת שלהם לזהות, לבטא ולהתמודד עם קשת רגשות היא דלה, והיכולת להיות אמפטי לאחרים ולהגיב לרגשותיהם גם היא לא תמיד קיימת.

השפה הרגשית היא אמנם שפה בסיסית שאותה אנחנו מדברים במועדוניות הטיפוליות, לאורך כל השנה, אך בעזרת הפעילויות שנמצאות כאן אנחנו מדגישים, מחדדים ומלמדים את הילדים להשתמש בשיח זה יותר ויותר.

זה מרגיש להתקדם: פעילות העוסקת בהרחבת מגוון הרגשות המוכר לילדים, תוך תחרות בין שתי קבוצות

והילד הזה הוא מרגיש: פעילות העוסקת בפיתוח היכולת של הילדים לזהות רגשות שהם מרגישים בסיטואציות יומיומיות ודרכי ביטוי והתמודדות איתם. הילדים ידעו לזהות זאת גם עבור עצמם וגם ישתפו אחרים. הפעילות בנויה על קטעים מסדרת הספרים של יהודה אטלס"הילד הזה הוא אני", שם מתוארות סיטואציות יומיומיות רבות הנוגעות לכל תחומי חייהם של הילדים ולמגוון רגשות.

סימן לרגש: פעילות הכוללת המחזות קצרות ותחרות בין קבוצות ומלמדת את הילדים לחבר בין סממנים פיסיים והתנהגותיים לרגשות

קח רגע לפסק זמן: פעילות הבנוייה מתחרות בין שתי קבוצות ומלמדת את הילדים את החשיבות של "פסק זמן, בתוך סיטואציה מלחיצה של סערת רגשות.

כמה אני כועס:פעילות שמטרתה להראות לילדים שכעס יכול להתעורר אצל כל אחד ברמות שונות ובסיטואציות שונות ובנוסף להעניק לילדים כלי מוחשי להעת כעס והתמודדות איתו על ידי יצירת "מד כעס"